Vážení zákazníci, vaše polštářky budou odesílány nejpozději 19.12. Objednávky přijímáme do 16.12. Děkuji za pochopení.

Jak nakupovat

OBJEDNÁNÍ

Když si vyberete Špekáčka, který bude sedět přímo Vám na míru využijte tlačítko "DO KOŠÍKU". Špekáčků přidejte kolik chcete a až budete s nákupem hotoví, klikněte na ikonu košíku v pravém horním rohu. Poté postupujte podle instrukcí, které vás celým nákupem provedou. Vyplňte jméno, adresu, dopravu a platbu a objednávku nám odešlete.

Obratem obdržíte e-mail s potvrzením a shrnutím objednávky.

Od objednání máte 7dní na zaplacení, poté objednávku automaticky rušíme.

 

PŘIHLÁŠENÍ

Přihlásit se můžete jako:

- Nový zákazník, pokud nakupujete na SPEKACEK.CZ poprvé - zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte v objednávce.

- Registrovaný zákazník, pokud jste již na SPEKACEK.CZ nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

 

REKLAMACE

V případě, že se vám Špekáček rozpáral, nebo jste na něm našli jinou výrobní vadu, dejte nám to prosím vědět na mail, nebo nám zavolejte, a my se budeme snažit to co nejrychleji vyřešit k oboustranné spokojenosti. Děkujeme.

 

Veškeré dotazy můžete směřovat na náš e-mail info@spekacek.cz nebo telefonní kontakt 777 890 104.